onsdag 21. august 2013

RAMP 42 åpner dørene om 2 dager!

For dem som ikke følger oss på instagram (mobelpobel og tonemelonedesign), virker det sikkert som det er veldig stille rundt oss. Det er det ikke! Mye som skjer om dagene, og vi prøver å puste oppi alt det som innebærer å starte en butikk. Vi er nybegynnere begge to, men lærer underveies!
I dag ble det også kjent at RAMP 42 skal være med på interiør&boligmessen i Bergen 18-20.oktober!Mer kan du lese her
Det er ikke mye som gjenstår nå, og vi (gru)gleder  oss til å vise lokalet vi har pusset opp og produktene vi kan tilby.Håper vi ser deg på åpning fredag!

Fridalsveien 42.
  kl.17-21



We are opening our store RAMP 42 in 2 days!

18 kommentarer:

  1. GURILAND! Sååå flinke dere har vært! Dette er så lekkert at jeg har simpelt hen ikke ord for å beskrive det. Fargene, komposisjonene, innredningen og - ja, ALT igrunn! Nå skulle jeg virkelig ønske at det ikke hadde vært så langt fra Skien til Bergen. Tenk den som hadde vært så heldig å få være med på den åpningsfeste der! :-) Da skulle jeg møtt opp med en ENORM champagneflaske og massevis av godord til dere. Enn så lenge får det bli med dette. Hygg dere masse masse på åpningsfesten. Klem fra Beate

    SvarSlett
  2. Oioioi, så mye lekkert dere har tryllet frem!
    En ren fryd for øyet! Lykke lykke lykke til med åpningen!
    *veronika

    SvarSlett
  3. Du store alpakka altså, her var det bare fine ting jo:) Jeg kommer til Bergen i slutten av september og da kommer jeg innom:)
    Åpningstider?
    Lykke til:)

    Trine

    SvarSlett
  4. Wow - den som hadde bodd i nabolaget deres:))) Så utrolig flinke dere har vært! Hell og lykke på åpningsdagen og videre inn i soloppgangen;))) Klem

    SvarSlett
  5. Herlighet, så spennende!!
    Gleder meg til å se butikken:-)
    Masse lykke til med innspurten!

    Klem

    SvarSlett
  6. Fytti å gøy dette ser ut! Dere her superheldige som får gjøre akkurat dette!. Jeg ønsker dere all, all mulig lykke til!

    Go girls!

    SvarSlett
  7. Congratulations, everything looks great.
    I'd love to be there.
    I hope everything goes well, good luck!

    SvarSlett
  8. Så mAsse lekkert! Veldig gjennomført, dette blir veldig bra:-) Lykke til! Klem frå mari

    SvarSlett
  9. Så masse fint - blåser lykketil-støv til dere :)

    SvarSlett
  10. Nice, her kan man kjøpe alt til stuen ser jeg!!
    Skulle gjerrrne kommet! ALT er lekkert!
    Lykke til!

    SvarSlett
  11. Jeg ser noe jeg ønsker meg! Men jeg har ikke anledning til å komme innom før i neste uke. Er det mulig å reservere møbler på noe vis?

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei!
      Send meg en mail du:)
      kjellby@gmail.com

      Slett
  12. Her hadde jeg blitt ruinert ser jeg! Liker jo alt jeg ser, og helt nydelige bilder! Synd jeg bor helt nedi Kristiansand. Skal jeg til Bergen skal jeg iallefall ta meg en tur! Tar og følger deg videre jeg *blunk.

    Ønsker deg ei flott helg. Klem fra Monica.

    SvarSlett
  13. Gratulerer med åpningen av butikken! Masse lykke til til deg og Tone! :)) Klem fra Lene i Halden

    SvarSlett
  14. gratulerer så mye med åpninga
    og hjertelig til lykke med Ramp 42
    håper du likte innlegget inne hos meg

    stor klem fra
    Åpent^hus

    SvarSlett
  15. Gratulerer! Fantastisk spennende! Liiiker! :)

    SvarSlett
  16. Flinke flinke damer. Herlig å se drømmen i oppfyllelse! Ses på messa i Bergen!!

    SvarSlett
  17. There are some interesting points in time in this article but I don’t know if I see all of them center to heart. There is some validity but I will take hold opinion until I look into it further. Good article, thanks and we want more! Added to FeedBurner as well

    110designs.com
    Information
    Click Here
    Visit Web

    SvarSlett