onsdag 31. juli 2013

Og butikken skal hete..


Her er "babyen" vår. Etter et fullt A4-ark med navneforslag ble vi enige tilslutt, uten en real catfight. Nå er vi ganske rolige begge to da;)
MøbelPøbel og tonemelone skal sammen drive RAMP42. Nettsiden satser vi på er oppe å går før åpning i Fridalsveien 42, 23.august 


Jeg synesl logoen/navnet representerer produktene våre på en fin måte. To av sirlene kommer du til å finne som vindusfolie i butikken, mens en av dem havner i front på kassadisken. Spennende! Jeg var på trykkeriet i dag hvor navnene våre kom rykende ferske ut av maskinen. Gleder meg til å få alt opp. 



Hva synes du om logoen og navnet vi har valgt?


15 kommentarer:

  1. Tøft navn og fin logo :D. Ikke overraskende at dere kreative damer kom opp med det. Gleder meg til å komme innom å se i butikken deres.

    SvarSlett
  2. Utrolig spennende prosess dere er inne i! Enkel og stilig logo og flott navn :) Lykke til!

    SvarSlett
  3. stilig!
    dette blir bra!! :)
    jeg må garantert innom neste gang jeg er i bergen!

    hurra for dere!!

    SvarSlett
  4. Veldig kult navn, annerledes og tøft!!!
    Dere er tøffe som satser og føler en drøm!!!
    Masse, masse lykke til!!
    Klem ib

    SvarSlett
  5. åååh dere er så fine, tøffe og flinke! DIgger det, og sender masse med god energi og støtte fra her!

    SvarSlett
  6. Wow så kult og stilig navn,likte det med eingang eg leste det:)
    Stå på og lykke til,dette blir flott:)
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  7. Liker både logo og navn, enkelt og tøft!

    SvarSlett
  8. Så koselig! Logoen er minimalistisk og delikat, så er det jo en greie med at typografi er tidløst og lett å like for de fleste målgrupper :).

    SvarSlett
  9. Røft, slående (hihi) og enkelt å huske. En meget bra kombo :)

    SvarSlett
  10. Dette blir så spennende! Masse, masse lykke til!!

    SvarSlett
  11. There is noticeably a bundle to know about this. I assume you made certain nice points in features also.

    Amarmp.com
    Information
    Click Here
    Visit Web

    SvarSlett