onsdag 13. mars 2013

Kribling


Hei! Tilbake, nesten frisk og nesten like rask:) Et godt tegn er det når fingrene begynner å klø, og i dag måtte jeg ta meg en tur til malerbutikken. Speilet på veggen i stuen har jeg hatt lyst til å gjøre noe med lenge. Er lei lei lei det mørkebrune treverket! Men ting vi er lei gjemmer vi ikke vekk, neida! Denne friskusen skal gjøre noe med den saken! Speilet er forløpig pusset, så da gjenstår den kjedelige delen (grunning), og deretter den gøye delen (1 strøk) ooog den litt mindre gøye delen (2 strøk)






Sees plutselig!



20 kommentarer:

  1. Du har det så fint altså! Virkelig! Gleder meg til å se speilet når det er ferdigmalt :)

    SvarSlett
  2. Blir spennende å se hvilken farge du har valgt å male speilrammen i!
    Likte veldig godt den grønne skolestolen og den tøffe bildeveggen din :-)

    Natta!

    SvarSlett
  3. Spennende. Godt å kjenne at det klør i fingrene igjen. JEg merker det nå når det nærmer seg våren jeg :)

    SvarSlett
  4. Hei og velkommen tilbake ;0)
    Gleder meg til å sjå kva farge du har valgt!
    Utruleg kul den grønne stolen på bilde..

    Klem

    SvarSlett
  5. Det blir spennende å se hvilken farge du har valgt. Kjenner jeg deg rett kommer speilet til å bli en fryd for øyet. :)

    SvarSlett
  6. oh, gleder meg til å se videre. :)

    Klems Diana.

    SvarSlett
  7. Love your living room, look really beautiful with those chairs too.
    Have a lovely day!
    XX

    SvarSlett
  8. Your house looks lovely every time! Good job with the big wooden mirror and thank you for the pretty flowers :)

    SvarSlett
  9. Så fin sofakrok du har! Likte stolene så godt, synes det er så fint å blande forskjellige stoler:-)
    Speilen kommer til å blir kjempefin!! Kom på at jeg har en stor oval speil i kjelleren, men brun ramme....Kanskje jeg skulle gjøre noe med den?? Fikk inspirasjon nå
    :-)
    Fin kveld til deg!
    Klem Siri

    SvarSlett
  10. Fin og personlig stil hos deg! KOs deg med malerjobben =))

    SvarSlett
  11. Det "nye" speilet fortjener en ørliten trommevirvel ;)

    Venter i spenning.

    Klem fra Milla

    SvarSlett
  12. Spent på å se speilet :) Sofakroken din er såå koselig. nydelig med alle de stolene, og neste sofakjøp hos oss MÅ bli lysegrå :) God helg og dag til deg!! :)

    SvarSlett
  13. For ein innbydande sofakrok. Lykke til med spegelen! Det blir spennande å sjå resultatet. God helg!

    SvarSlett
  14. Rabbadamtimtim! ser fram til speilavduking, kjenn æ d rett bli det kuuult!! Æ skal ut og handle maling i mårra :-))

    SvarSlett
  15. Gleder meg til å se speilet etter strøk 2!;)
    Søøte pus og fiiine bilder! Alltid inspirerende!
    God helg søte du:)

    SvarSlett
  16. Gøy med fornyelse! Herlig stue du har. Jeg liker kombinasjonen av både farger og møbler :)

    SvarSlett
  17. Lykke til, og kos deg :-) Gleder meg til å se fargen du velger :-)

    SvarSlett
  18. Kjenner meg veldig igjen... Hihihi! Det klør!
    Men for øyeblikket erenergien på et veeeldig lavt nivå. Satser på å komme sterkere tilbake på malefronten, slik at for eksempel gjestetoalettet vårt vil vise seg fra en bedre side – snart! Fin uke til deg!

    SvarSlett
  19. Det blir spennende å se hvilken farge du har valgt. Kjenner jeg deg rett kommer speilet til å bli en fryd for øyet. :) satin bedsheet , lightweight summer comforter ,

    SvarSlett