tirsdag 12. april 2011

Trøstepremie!

Se hva som dukket opp i posten forrige uke! Jeg var så heldig å vinne trøstepremien hos Hilde med den flotte bloggen Hildemihos verden
Tusen takk Hilde! Gjett om jeg ble trøstet;) Hi hi
Deilige myke dynetrekk..Det ene måtte jeg bare sy noe av med en gang. En posebukse/pysjamasbukse til Kaia denne gangen.. Har aldri sydd en bukse i hele mitt liv, men jeg tegnet bare rundt en annen modell..som vanlig;)



Nå blir det en liten tur ut i solen før TV-kvelden starter:) 
Hadet på badet!

21 kommentarer:

  1. helt ok trøstepremie det;) hihi
    buksen ble utrolig kul!!
    fin kveld te deg!
    klem

    SvarSlett
  2. Ja, det var litt av en trøstepremie. Heldig du! :)

    SvarSlett
  3. Det var trøsten sin, ja:-) Kul bukse! Du får det til å høres så lett ut, kanskje jeg skal prøve meg..
    Men du, bestemorsruter er det enkleste i verden, og det fins så mange bra DIY's der ute. Jeg lærte meg det på You-tube:-) Sikker på du fikser det lett som bare det!
    Klem:-)

    SvarSlett
  4. Oi heldige deg! Nydelige stoffer! Og buksa ble jo helt super :)

    SvarSlett
  5. Så glad du ble fornøyd med premien - litt trøst må man jo ha i hverdagen. Og for en lekker bukse. WAO! jeg ble jammen meg inspirert til å snart gjøre noe med de stoffene selv nå, foreløpig ligger de bare i en bunke og venter på meg... Du er jo råflink! jeg og vil prøve å sy sånn bukse. Hva har du gjort i livet og rundt bena?! sydd i strikk? vanskelig?
    klem klem

    SvarSlett
  6. Fin trøstepremie!
    Og buksa vart jammen flott, den:)
    Lykke til med urtedyrkinga!

    SvarSlett
  7. Wow, for en fin premie, og så fine bukser du har sydd. Uten mønster er kanskje det beste?
    Ha en fin TV-kveld :-)
    Klem

    SvarSlett
  8. Wow for en trøstepremie:),
    kanonstilig bukse:),flink du er som syr uten mønster:).
    jeg har sydd lignende bukse til meg selv, den er bare knallgod å gå i:).

    Klem

    SvarSlett
  9. Åh!*sukk*
    ..for noen aldeles nydelige stoffer-og for noen aldeles herlige prosjekter du har brukt dem på! ja, noen av dem ihvertfall*smile* LEKKERT!

    ...det må jeg si-det var litt av en flott trøstepremie*smile*

    Ønsker deg en fortsatt flott flott kveld!

    SvarSlett
  10. Ahh, FOR en herlig bukse du har laget! Knallfin!!! Så deilig og behagelig å bevege seg i eller å sove i :)

    SvarSlett
  11. Åh, for en trøstepremie!:)
    Skjønner godt at du ble glad, og at symaskina dukket fram... Den buksa ble jo kjempesøt, så flink du er, likte detaljene med strikken...

    ...ha en fin kveld! :)

    SvarSlett
  12. Ja hvis det va ein trøstepremie så va du heldig! :-) Så fine stoffer! Og kjempesøt bukse :-)

    SvarSlett
  13. Fin-fin trøstepremie!! :) Og ei herlig bukse! Det er kjempemoro å sy bukser!! Her er det lite sying om dagen, og jeg savner det! Ble kjempegladglad da jeg fant stolen ja, men det er nok ingen flott designerstol dette. Men det gjøkke no i det hele tatt, jeg er superfornøyd:) Klem.

    SvarSlett
  14. Kjempegladglad faktisk!! Det sier jo litt :p

    SvarSlett
  15. skjønner godt du lot deg trøste av denne premien:)
    For noen stoffer og for ei bukse til Kaia:) Tegner bare rundt ei anna bukse, du får det til å høres så enkelt:)

    klem fra Trine:)

    SvarSlett
  16. FOR ein trøstepremie!! Tenker du ikkje blei lei deg..:-) Og kjempesøt bukse til Kaiamor! Den ser deilig ut!

    Klem til deg på ein nyyyydeleg vårdag!

    PS: eg var òg på Haukeland på søndag, men berre ein ørliten snartur rett etter åpning. Fann ei stor eske med skuleakryl-maling til 25 kr! Det gjorde dagen min;-) Men ellers var vaflene best - definitivt!

    SvarSlett
  17. Steiki, for en trøst! Jeg vil også ha trøst! :P

    SvarSlett
  18. Jeg hadde også blitt tørstet av den premien der! Kjempesøt bukse!

    Ha en fin vårdag - her skinner sola, HURRA!!

    SvarSlett
  19. Hei på dæi
    !for en helrig trøstepremie, nydelige stoffr. Og dne buksa du har sydd!!! fantastisk kul!
    Klæm

    SvarSlett