fredag 18. februar 2011

Ugle søker nytt hjem!

Hva er det med meg og disse uglene jeg ikke klarer å skille?! Det var nok de bedende øynene som var skyld i at jeg måtte ta to, neesten like med meg hjem i dag.. 


Innser at jeg ikke trenger begge disse kompisene, så da vil jeg gjerne gi en av dem til dere:) Som en takk for alle fine meldinger, skryt og oppmuntring- tusen takk dere!! 
Legg bare igjen en melding i kommentarfeltet, så trekker jeg en vinner mandag kveld. 
Hjemmeeksamen er levert i dag, og nå er det straks avgårde med tog til Voss og hyttetur med klassen..med akebrett;)




Etter mye frustrasjon med en arvet  flymotor av en laptop denne uken, overrasket min kjære meg med denne lille søte saken:) Og se..den er hviit!! 

God helg alle sammen!




35 kommentarer:

  1. Jeg vil gjerne ha en så søt lilla ugle!! Krysser fingre og tær for at jeg blir den heldige vinneren:)

    Klem Sissel

    SvarSlett
  2. Kjempefiiin ugle. Den kan gjerne få et nytt hjem her hos meg ;) Takk som byr...Fin fredag te dæ!

    SvarSlett
  3. Vel blåst med hjemme-eksamen!! :) Deilig å slappe av da, med hyttetur og aking.
    Så fin ugle!!! Skjønner godt at du falt for fristelsen :)

    Marit

    SvarSlett
  4. Cooome to Mama, sweet owl!!

    :)

    Ha en FIN helg, søteste søte!

    SvarSlett
  5. Hei!!
    Jeg elsker lilla ugler jeg også ;-) ;-) ;-)

    God tur til Voss - kos dere masse masse!
    Klem fra meg
    PS Takk for bok-tips. Må sjekkes.

    SvarSlett
  6. Oi oi! Jeg er gjerne med i trekningen om denne vakre uglen! Aldeles nydelig var den!*smil*

    lekre bilder har du her også...drømmer seg bort!

    God tur med akebrett og greier-høres kjempe gøy ut! God helg!*smil*

    Klem fra meg

    SvarSlett
  7. Tenkte du på "krake søker make"..?? Alltid godt å vere to, for dyr òg sikkert..? Men utruleg snilt av deg å dele, da! Ja, tusen takk for eit lodd i trekninga:-)Eg er jo òg ein ugle-fan!

    Så godt å vere ferdig med eksamen! Kos deg på hyttetur, høyrtes kjempekos ut! Så skal eg passe Helse-Bergen for deg;-)

    Klem

    SvarSlett
  8. Åh, så søt! For en lilla elsker som meg hadde den vært perfekt!!

    SvarSlett
  9. Så fin den var!! Kan love den et godt hjem hos meg!! :) Ha ei suuper helg!!

    SvarSlett
  10. Fine lille ugle! Sååå skjønn! Og så fiiin farge.
    Er mer enn gjerne med i trekningen.
    Ha en fiiin helg! :) Klem fra meg

    ps; grattis med den fine hviiite og med overstått eksamen!

    SvarSlett
  11. Gratulerer med vel gjennomført eksamen:-)

    Kos deg masse på tur, det hørtes kanon kjekt ut.

    God helg
    Klem Annfrid

    SvarSlett
  12. Så deilig å ha levert hjemme-eksamen :) Gratulerer!

    Eplehuset tar i mot alle små ugler med åpne armer- så denne lille fyren er hjertelig velkommen når som helst :)

    SvarSlett
  13. Takk for koselig kommentar hos meg, jeg setter så stor pris på alle dere som bryr dere!

    Åh, en sånn ugle ville jeg passet godt på! Jeg krysser fingrene:-)

    Grattis med levert eksamen, en deilig følelse tenker jeg. Og fiiin hvit laptop fra oppmerksom samboer:-) Kos deg på tur!
    Klem, Elin

    SvarSlett
  14. For en mann du har som byr på slike overraskelser:)
    Ugla var forresten supersøt, så jeg vil gjerne være med i lotteriet om å vinne den!

    God helg på akebrettet:)

    SvarSlett
  15. Sanneleg ein grei kar du bur i lag med!
    Vil gjerne gje den skjønne ugla ein ny heim, eg:)
    Ha ein fin tur til Voss!

    SvarSlett
  16. Ja, lurte no i farten på kor du har fått tak i dei nydelege øskjene?

    SvarSlett
  17. Hihi søte ugle :))
    Grattis med ny pc som snille pøbelmannen ga deg <3
    Kos deg på Voss, vennen!
    Klemmeklem fra Milla ;)

    SvarSlett
  18. Søting! Og snill du er da!!:)
    Her er det plass til en blå ugle;)
    Klem, Janni

    SvarSlett
  19. Så koselig :) Har veldig lyst til at den søte ugla skal havne hos meg. Snille Pøbelmannen ;)

    God tur !
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  20. Så søøøøt! Jeg vil gjerne være med i trekning! :D

    SvarSlett
  21. Hei på dæi!
    For ei utrulig søt ugle. SKjønne godt du ikke kunne gå fra den. Men så snill du e som vil gi bort en til av oss læsere her inne:) DU e no bra snill!

    Så snill mann du har om kommer hjem med lekker pc til dæi:) Æi har også en søt liten kvit pc, og æi elske den:)
    Ha en fin fin kveld
    klæm

    SvarSlett
  22. Nydelig ugle.
    Den er hjertelig velkommen hit.
    Ha en fin tur og kos deg i helga:)

    SvarSlett
  23. Grattis med vel overstått eksamen.
    Kjempesøt ugle, vårt hjem er alltid åpent for søte, lilla småtasser:-)
    God helg!

    SvarSlett
  24. For en søt ugle, og for en utrolig koselig blogg du har.
    Hit kommer jeg tilbake :)

    God helg, kos deg masse på tur.

    SvarSlett
  25. Å den ugla var søt!! Den så nesten litt "farskåt" ut (som vi trøndere sier), akkurat som den er sprekkeferdig med en skikkelig saftig hemmelighet den vil ut med, så han må holde seg for munnen med vingene for å ikke røpe:-)

    En slik rakkar ville passet inn her... Jeg hiver meg med i trekningen!

    Lørdagshilsen fra Maratonjenta!

    SvarSlett
  26. For en snill og god mann!! Men sikkert veldig fortjent!!!! Nydelig ugle med en lekker farge! Blir gjerne m på lotteri!! Superfin helg til deg! Klem fra line

    SvarSlett
  27. Åh, herlig ugle - og herlige farger!!
    Vil gjerne være med å konkurrere om denne, altså!

    Ha ei god helg - kos deg med klassetur på Voss!
    ;-)

    SvarSlett
  28. lilla ugle, søtere blir det nok ikke :)
    den hadde passet godt hjemme hos meg!

    søt mann må du også ha, som kommer hjem med slike flotte gaver!
    :) god helg!

    SvarSlett
  29. For noen søøøtinger!! Heia meg! ;)

    SvarSlett
  30. Elsker ugler:) Denne var bare nydelig:) Hilsen Kristine
    Kri_stinens@hotmail.com

    SvarSlett
  31. Nææææ, så skjønn!
    Ja, den hadde nok passa fint hjemme hos meg ja;)

    SvarSlett
  32. Du burde jo egentlig satset på å skaffe enda en ugle, så hadde du hatt : see no evil, hear no evil, say no evil ;)

    Det er plass hjemme hos oss til en liten uglefant, lover å stelle pent med den!

    Ønsker deg en fin og rolig søndagskveld.

    SvarSlett
  33. Skjønner godt du ikke ville la uglene stå igjen, så om den ene vil bo hos meg, så er det ok! Slenger meg med i denne give-awayen :)
    Fin uke til deg
    Hanne fra She&Life

    SvarSlett
  34. Så skjønne da!
    Sikker på at du klare å skille deg av med ei av de altså? ;o)

    I så fall vil eg veldig gjerna værr med i trekningen :o)

    Gratulera så masse med innlevert hjemmeeksamen og da, og laptop! WOW-deiligt!

    Hørres ut som ei storveis helg du hadde planlagt og jammen. Håpe den blei storfin :o)

    SvarSlett