onsdag 23. februar 2011

Home is where the heart is

Jeg elsker å komme hjem! Spesielt elsker jeg å komme hjem i disse dager hvor hverdagen er preget av praksis, ukjente mennesker og ukjente rutiner. Det er godt å komme hjem til et trygt sted, hvor jeg kjenner hver krinkelkrok, og alt (ehh..nesten alt da..) har sine faste plasser. Stuen er mitt favorittsted å være! Her tror jeg at jeg kunne tilbringet de fleste timer i døgnet:) 



Lampeskjermen fra Fretex-besøket på Voss har funnet sin plass:)  Oldefarlampen har endelig fått lys, og jeg tror den har funnet sin plass i huset:) Planen var å spraylakkere og trekke om skjermen, men håndverket er så forseggjort at jeg ikke har samvittighet til å gjøre noe med den..



Mulig jeg er en skrulling, men det er snart helg folkens!



17 kommentarer:

  1. *love it*

    Velig kult stuebord du har.. Supert faktisk;)

    ..Og JA..Snaaaaaaaaart helg nå :)

    SvarSlett
  2. oj..for en tøff lampe!
    og veldig fin tapet.

    SvarSlett
  3. snart helg ja!
    syns den lampa var kjempefin som den er.
    liker stilen din!
    manu

    SvarSlett
  4. Kul lampe ja, og JA snart er det helg..hurra!!!

    SvarSlett
  5. Fantastisk lampe!! Ville nok også latt den være som den er:)
    Kjempefine bilder!!! *inspirert*
    Klem

    SvarSlett
  6. Herre min, den lampa er et funn!! Med skjerm og lys på plass så er den intet mindre en heilt fantastisk. Jeg tror faktisk jeg hadde blitt oppriktig lei meg om du hadde spraya den. Jadda, jeg er litt skrullete jeg også:-)

    Så fine de andre bildene også. Herlig tapet!

    Klem, Elin

    SvarSlett
  7. kjønner godt du liker å komme hjem til dette:)

    SvarSlett
  8. Hei på dæi!
    SKjønne dæi vældig godt. Stua va kjæmpefint, så kan tænke mæi det e godt å komme hjæm dit. Ja snart e det helg du..det blir deilig.
    klæm fra mæi

    SvarSlett
  9. alltid godt å komme hjem ja:) Herlig stue du har, lampa er bare lekker:)

    Klem Trine:)

    SvarSlett
  10. Home is where my heart is too. nydelige bilder og detaljer. Jeg er glad du lot lampen få være akkuratt slik den er, absolutt nydelig! Elsker bildene dine, du er så dyktig!

    SvarSlett
  11. Jeg bare elsker den oldefarlampen din altså!

    SvarSlett
  12. Utrolig fin stue, forstår godt at du liker å komme hjem til denne.
    :)

    SvarSlett
  13. Hei

    Jeg er sååå enig med deg.... Alltid godt og trygt å komme hjem :)
    Flott blogg , jeg følger deg !

    Hilsen fra Beate (Tussebu)

    SvarSlett
  14. Den lampen er bare helt fantastisk - heldige du! ;-)

    SvarSlett
  15. Så gøy at du likar bloggen min og at du la att ei helsing slik at eg kunne finne deg! :) Takk!

    Mange fiiine bilder her inne, og den ugla skulle eg gjerne ha vunne...

    Ønskar deg ei fortreffeleg helg!

    SvarSlett