onsdag 2. februar 2011

Epler og pærer

Dere husker kanskje at jeg tipset om fristende stoffer på barneavdelingene..Nå har eple/pære-bodyene blitt til puter i Himmelrommet (som vi sier her i huset;). 
Det står et lite TV klart her , og i min streben på å pushe elektriker-Pøbelmannen til å koble og styre, prøver jeg med et " Vi må jo ha noen puter til vi skal se film her i neste uke" (som om det skulle vært en selvfølge..;) Vi får se om det virker..


Siden begge barna bruker lekerommet like mye har jeg valgt ganske kjønnsnøytrale farger her. Rosa og lilla går ikke hjem hos eldstemann!




Hjertestoffet er fra oldemors kjøkkenforkle, det turkise er fra oldemors skjørt- resten fra Stoff&Stil. (Veggene er altså ikke gule..det vinterlyset, det vinterlyset..Ikke lett å ta bra bilder for tiden)












Har et tini vini prosjekt på gang i kveld..Viser dere neste gang:) So long!



20 kommentarer:

  1. For eit herleg rom! Dei flotte putene du har sydd!
    Skal prøve meg på ei vimpelrekke no, eg også:)
    Ha ein fin kveld!

    SvarSlett
  2. Dette rommet er som et Himmelrom :) Liker de skyene på veggen. Putene dine er så fine, kult at du bruker gjenbruk :) Jeg hadde en akkurat maken "klappstol" når jeg var lita, men min var rød .

    Klemmer fra Janne :)

    SvarSlett
  3. Hei på dæi!
    For et rom! Tenk å ha et eget lekerom med himmel og en egen tv! Heldig dine barn e:)
    Putan va kjæmpefine, likte de veldig godt.
    Håpe du har en fin kveld
    klæm fra tøvsjura kristine

    SvarSlett
  4. Kjempestilige puter!
    Synes det er utrolig kreativt å klare å tenke stoff/puter når man handler barnebodyer... ;-) Imponert!!

    Giveaway hos meg hvis du vil være med!
    :-)

    SvarSlett
  5. Åh så nydelig og lekent! :D Helt forelska i de søte skyene på veggen! :)

    SvarSlett
  6. Så herlige puter! Og så fint himmelrom!
    Og fine bilder! Ble så glad av å titte forbi her:)

    SvarSlett
  7. Så fiiiiint eit lekerom! Knallfin ide med eigen "himmel"! Fine puter! - og lykke til med å få tv'en klar..;-)

    Fin kveld til deg!
    God klem

    SvarSlett
  8. Oj! For et fint rom! putane kunne jeg tenke meg:) Jeg fant skapet på annonse med Finnkode: 26568185. forresten, de hadde 4 til, men jeg er litt usikker på hvor fine de var (det var mannen min som hentet)

    SvarSlett
  9. Jeg blir så utrolig imponert når jeg leser bloggen din, du er så fantastisk kreativ. Hadde aldri kommet på å kjøpe bodyer for å bruke stoffet:-) Kult!!
    Her må jeg innom ofte så jeg legger meg til som en av dine følgere.

    Ha en fin kveld
    Klem fra Annfrid

    SvarSlett
  10. Jeg fant skapet på annonse med Finnkode: 26568185. forresten, de hadde 4 til, men jeg er litt usikker på hvor fine de var!

    SvarSlett
  11. Ååå, så fint! Veldig fin inspirasjon! Vi har nemlig en lignende hule i veggen som vi vurderer å ha som kosehule/tv-hule.... Himmelrommet var jo så flott :)

    SvarSlett
  12. Så flott!!! finfine puter,og den stolen på nederste bildet vakte barndomsminner... :)

    Marit

    SvarSlett
  13. Putene var lekre!
    Og lekerommet... dåån! Lekkert!

    SvarSlett
  14. Oi, så fint et lekerom!! Herlig vimpelrekke og puter!! Helt etter min smak!!
    Det ser visst ut til at ting tar tid. Jaja, bra jeg ikke er spent da......! Grøss :) Hehe!
    I morgen blir det nok! NATTAKLEM.

    SvarSlett
  15. For en nydelig liten film- krok!! tenker det skal bli godt å smyge seg tett inntil kjæresten der jeg!:-)
    Og putene ble jo superkule!

    Kos deg med eller uten film:-)

    Klem, Rosa

    SvarSlett
  16. så fiiint! likte så godt stolen på bildet nr 6:)

    Klem
    Duse Pasteller

    SvarSlett
  17. Hei, det ligger en award til deg på bloggen min. Ta utfordringen hvis du vil:-)
    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  18. Herlige puter! Godt tips det der med barneklær:)
    Takk takk!

    SvarSlett